Κοινωνία

10/10/13 11:07

τελ. ενημ.: 11/10/13 15:15

Όταν παραμένεις ανυπόληπτος…

• ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΤΗΣ LUFTHANSA ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ 19 «ΟΡΦΑΝΑ» ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ Η ΧΙΟΣ

Ακραία εισήγηση – βόμβα, με την ιδιότητα του άτυπου συμβούλου του Ελληνικού Δημοσίου, έχει καταθέσει σε στελέχη του Υπουργείου Μεταφορών τεχνικό κλιμάκιο της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa.

Κατά τους γερμανούς τεχνικούς η τακτική «πονάει δόντι, κόψει κεφάλι» πρέπει να βρει εφαρμογή για τα 19 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, τα οποία δεν τοποθετήθηκαν στις δυο ομάδες προς αποκρατικοποίηση ή δεν έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον επενδυτών, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο «Όμηρος».

Την εισήγηση αποκαλύπτει στο «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Βασίλης Αλεβιζόπουλος. «Πρόκειται για ένα σχέδιο που βρίσκει μεγάλες αντιδράσεις και το οποίο είναι ήδη γνωστό στις τοπικές κοινωνίες. Εμείς θα σταθούμε απέναντι σε αυτές τις επιδιώξεις», αναφέρει ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ. Πηγές μάλιστα εκ μέρους των συνδικαλιστών αναφέρονται και στη διάθεση των Γερμανών να πουληθούν κατόπιν όλες αυτές οι περιοχές των αεροδρομίων ως κομμάτια real estate στο πρότυπο του Αεροδρομίου του Ελληνικού.

Τα συγκεκριμένα αεροδρόμια, που καλύπτουν σε πολλές περιπτώσεις άγονες και απομακρυσμένες περιοχές έχουν τοποθετηθεί στην Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Αεροδρομίων (ΑΕΔΑ), ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου, η οποία, αν και δημιουργήθηκε με στόχο τη μετέπειτα αξιοποίηση αυτού του μεγάλου όγκου αεροδρομίων μέσω πώλησης ολόκληρης της ανώνυμης επιχείρησης, φαίνεται να οδηγείται πρόωρα σε τερματισμό του βίου της μετά τις γερμανικές εισηγήσεις.

H πρόταση αφορά το κλεισιμο αερολιμένων που εξυπηρετούν απομακρυσμένα νησιά αλλά και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Συγκεκριμένα πρόκειται για τα αεροδρόμια:

- Σητείας
- Αλεξανδρούπολης
- Αράξου
- Καλαμάτας
- Νέας Αγχιάλου
- Λήμνου
- Χίου
- Καστοριάς
- Κοζάνης
- Ιωαννίνων
- Σκύρου
- Σύρου
- Ικαρίας
- Λέρου
- Καρπάθου
- Νάξου
- Πάρου
- Μήλου
- Κυθήρων
- Αστυπάλαιας
- Καστελόριζου
- Κάσσου

Κινητικότητα Μουσουρούλη;

Όσο μακρινό και αδιανόητο φαντάζει ένα τέτοιο ενδεχόμενο, δεν παύει να αναδεικνύει την ανυποληψία μιας από τις πύλες εισόδου του νομού. Το αεροδρόμιο ενός από τα μεγαλύτερα ελληνικά νησιά συγκαταλέγεται μόνιμα μεταξύ των αεροδρομίων με ελάχιστη προοπτική, ακόμα και σε βάθος χρόνου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι με προσωπικές ενέργειες και σειρά επαφών με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ο βουλευτής Κ. Μουσουρούλης επιχειρεί το τελευταίο διάστημα να ξεδιαλύνει το τοπίο γύρω από το ποιος και πότε παρεμβαίνει για τα θέματα του αερολιμένα «Όμηρος», σε μια προσπάθεια να δοθεί συνέχεια στην επιτυχία των απαλλοτριώσεων. 

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση