Αν δεν έχεις να πληρώσεις το ρεύμα για ένα μήνα ή για κάτι παραπάνω ο ΔΕΔΔΗΕ δεν κάνει πολλά παζάρια... Έχεις δεν έχεις βρες άκρη γιατί διαφορετικά ο πίνακας της διακοπής θα ενεργοποιηθεί. Εκεί ξεκινούν και δυστυχώς τελειώνουν κιόλας οι υποχρεώσεις των καταναλωτών προς τον φορέα παροχής ρεύματος.
Το αντίστροφο ωστόσο, ακολουθεί τους κλασσικούς γραφειοκρατικούς κανόνες του ελληνικού δημοσίου της προηγούμενης 20ετίας, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Όταν ο ΔΕΔΔΗΕ ευθύνεται για μία διακοπή ρεύματος για την οποία μάλιστα δεν έχει καν ενημερώσει μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του, άντε να ξεμπερδέψεις για να βρεις το δίκιο σου.
Μόνο όταν αρχίσει εύλογα ο κάθε πολίτης να «απειλεί» με μηνύσεις την υπηρεσία έρχονται οι απαντήσεις και οι δικαιολογίες.
Το παραπάνω έπραξαν και οι κάτοικοι του Κάστρου που προχθές έμειναν απροειδοποίητα χωρίς ρεύμα –τα σπίτια και οι επιχειρήσεις της περιοχής- χωρίς να έχουν ενημερωθεί από κάπου για τη διαδικασία. Πήραν τηλέφωνο, μίλησαν με αρμόδιους του ΔΕΔΔΗΕ και στο τέλος ο φορέας παροχής ρεύματος παραδέχθηκε ότι είχε γίνει... λάθος με την ανάρτηση της διακοπής στην ιστοσελίδα του στο ίντερνετ. Μόνο που για να ξέρει κάποιος πολίτης πότε το ρεύμα διακόπτεται, θα πρέπει να γνωρίζει και ίντερνετ και χίλια δυο, πράγμα που δεν συμβαίνει σε όλους. Υπάρχουν ηλικιωμένοι, υπάρχουν μη εξοικειωμένοι και άλλοι, οπότε άκρη δεν θα βρεθεί.
Ας το λάβουν λοιπόν υπόψη τους στον ΔΕΔΔΗΕ το ζήτημα. Ας αντιληφθούν ότι απορρέουν και για την εταιρία υποχρεώσεις που πρέπει να τηρούνται γιατί απλά δεν ζούμε στο 1980 που οι απαντήσεις από δημόσιο οργανισμό ήταν πολυτέλεια... Ούτε φυσικά και κάθε φορά οι πολίτες θα πρέπει να φτάνουν στην πόρτα της Εισαγγελίας για να πληροφορηθούν τι ακριβώς συμβαίνει....
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.