Κοινωνία

15/1/16 10:15

τελ. ενημ.: 20/2/18 19:22

Ο λόγος στους δημότες

ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΕΛΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Νέα διάσταση στη σχέση των υπηρεσιών του Δήμου Χίου και των δημοτών αναμένεται να προσδώσει η δημιουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης καθώς από το τέλος Φεβρουαρίου θα κάνει την εμφάνισή

μέσα από μία μεγάλη γκάμα κατηγοριών που περιλαμβάνει προβλήματα στον δημοτικό φωτισμό, τις λακκούβες και τις σπασμένες πλάκες πεζοδρομίων, την καθαριότητα του τηλεφωνικά και διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου Χίου.

Τι είναι το Κέντρο Εξυπηρέτησης

Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία που προσφέρει το επόμενο διάστημα ο Δήμος στους δημότες με στόχο την αυτοματοποίηση της διαδικασίας καταγραφής και διαχείρισης, από την πλευρά των υπηρεσιών των θεμάτων που σχετίζονται με την καθημερινότητα των πολιτών για την  ταχύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν.

Το Κέντρο θα λειτουργήσει με δύο μορφές. Η πρώτη θα αφορά σε πενταψήφιο αριθμό στον οποίο οι δημότες θα μπορούν να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ενώ θα λειτουργεί και με κινητό τηλέφωνο. Για τους λάτρεις της τεχνολογίας θα υπάρξει και διαδικτυακή μορφή, μέσα από ειδική πλατφόρμα που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου. Μέσα από αυτή ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε δηλώνοντας τα στοιχεία του, είτε δημιουργώντας λογαριασμό, μέσω του Facebook ή του Google.

Στη συνέχεια το σύστημα ζητάει από τους χρήστες να δηλώσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν μέσα από διάφορες επιλογές όπως η καθαριότητα των κάδων απορριμμάτων ή των δημοσίων χώρων, την αποκομιδή των ογκωδών απορριμμάτων, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, το κλάδεμα δέντρων, καθώς και τα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης της ΔΕΥΑΝΧ.

Να σημειωθεί ότι καινοτομία αποτελεί η δυνατότητα που παρέχεται στον χρήστη να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την πορεία των αιτημάτων του.

Η πρώτη συνάντηση

Προς αυτή την κατεύθυνση ήταν και πρώτη εκπαίδευση των διαχειριστών του Κέντρου Εξυπηρέτησης του Δημότη. Κατά τη συνάντηση, έδωσε το «παρών» και ο Δήμαρχος Χίου, Μανώλης Βουρνούς, περιγράφοντας στους εμπλεκόμενους υπαλλήλους του Δήμου το αρχικό όραμα, το οποίο, στη συνέχεια, εξελίχθηκε σε πρωτοβουλία, η οποία υλοποιείται, παίρνοντας βήμα-βήμα, σάρκα και οστά.

Στο πρώτο στάδιο της εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε αναλυτική παρουσίαση των λειτουργιών του προγράμματος, το οποίο, προσεχώς, θα εφαρμοστεί πιλοτικά, ώστε να γίνουν παρεμβάσεις στα σημεία εκείνα που, στην πράξη, θα προκύψει ότι χρήζουν βελτίωσης.

Δείτε επίσης