Μαθαίνουν τη χρήση του απινιδωτή

Δεν έμεινε μόνος τη δωρεά του απινιδωτή στα Καρδάμυλα το " Ίδρυμα Μ. Τσάκος" αλλά εκπαιδεύει και όσους θέλουν στη χρήση του.

Την Τετάρτη 26 Αυγούστου στις 18.30 το σε αίθουσα του Γυμνασίου Καρδαμύλων θα παρουσιαστεί από ειδικούς γιατρούς η χρήση απινιδωτή (υποστηρικτικό μηχάνημα για όσους πάθουν ανακοπή).

 

Σημειώνεται ότι ο απινιδωτής θα είναι εγκατεστημένος μόνιμα σε ειδική θήκη και θέση στην καφετέρια «Πλώρη» στην παραλία των Καρδαμύλων και είναι προσφορά του Ιδρύματος «Μαρία Τσάκος».                                                                                       

 

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ