Κοινωνία

13/6/14 15:01

τελ. ενημ.: 16/6/14 15:53

Κατακτά το μερίδιο της στην αγορά

Η ΜΠΥΡΑ ΧΙΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΗΜΑΤΑ

Περισσότερα για τη μπύρα Χίου στο http://www.chiosbeer.gr/fresh/el/

Να μειώσουν την τιμή πώλησης μέσα στο 2015, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά ποιοτικά γνωρίσματα της πλούσιας γεύσης, που την οδηγούν στην καθιέρωση στην τοπική αγορά, να καταφέρουν  να  αναδείξουν την Μπύρα Χίου ως «brand name» και να διευρύνουν την εποχική διακίνηση του προϊόντος τους, ελπίζουν ο Ιάκωβος Αμύγδαλος και ο Μάνος Ναζλίδης.

Δύο νέοι επενδυτές, που τολμούν και επενδύουν σε ακατάλληλη εποχή, προχωρώντας με στοχευμένα «σίγουρα» βήματα.

 Ένα στα είκοσι

«Δεν βιαζόμαστε, προσπαθούμε να οργανωθούμε και να πετύχουμε τους στόχους μας με προσεκτικές συγκρατημένες κινήσεις και επιλογές. Έως και φέτος δεν προσπαθήσαμε επιθετικά να κατακτήσουμε το μερίδιο μας στην αγορά. Όποιος θέλει μπορεί να αγοράζει τα προϊόντα μας από το εργαστήριο μας στον Κάμπο», δηλώνει ο Ιάκωβος Αμύγδαλος, τονίζοντας ότι είναι ικανοποιημένος από την έως τώρα πορεία της βιοτεχνίας που ξεκίνησαν το 2009 με το συνεταίρο του.

«Φέτος αυξήσαμε την παραγωγή και μειώσαμε τις τιμές. Από την αρχή στοχεύσαμε στην καλή ποιότητα με ανεκτή τιμή, με δεδομένο ότι δεν μπορούμε παραγωγικά και τιμολογιακά να ανταγωνιστούμε τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Βάλαμε στόχο και τα καταφέραμε στους 20 Χιώτες λάτρεις της μπίρας, ο ένας να πίνει τη δική μας».

Δώδεκα τόνοι

Το 2012 που έβγαλαν το πρώτο μπουκάλι ξεκίνησαν με παραγωγική ικανότητα ενός τόνου το μήνα σε τρεις δεξαμενές και τον Αύγουστο του 2013 έφτασαν τους  δώδεκα  σε επτά δεξαμενές. Το 2013 διέθεσαν 42.000 και τώρα διαθέτουν 66.000 μπουκάλια στην τοπική αγορά. Τον τελευταίο χρόνο πάνε πολύ καλά και στην αγορά της Θεσσαλονίκης, όπου ανοίχθηκαν με συγκρατημένη και πάλι τακτική.

Από το Δεκέμβρη του 2013 έχουν εμπλουτίσει την παραγωγή τους και με μαύρη μπύρα.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Ο Ιάκωβος και ο Μάνος ίδρυσαν την εταιρεία ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ το 2009 . Ο Μάνος είχε ασχοληθεί με την παραγωγή μπύρας και παλιότερα, αλλά με ένα kit προϊόν, όπως δηλαδή τα διάφορα «έτοιμα» προϊόντα των σούπερ μάρκετ που θέλουν μόνο ψήσιμο.

Εντάχθηκαν στο πρόγραμμα Νεανικής Επιχειρηματικότητας του ΕΟΜΜΕΧ, το 2010 πήραν την επιδότηση, απόκτησαν την άδεια, αγόρασαν τα πρώτα μηχανήματα και το 2011 διαμόρφωσαν το χώρο και ολοκλήρωσαν τις διαδικασίες παραγωγής της βιοτεχνίας τους στον κεντρικό δρόμο του Κάμπου, κοντά στα σχολεία του Κλούβα.

Επέλεξαν να μην έχει καμία σχέση με άλλα τοπικά προϊόντα, όπως και άλλοι τοπικοί επενδυτές που πλάσαραν με επιτυχία στην αγορά προϊόντα με ιδιαίτερα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Δούλεψαν πάρα πολύ με προσωπική εργασία, ακόμη και για τη διαμόρφωση των χώρων, και το 2012 κατάφεραν να διαθέσουν στην τοπική αγορά το πρώτο μπουκάλι του εποχικού τους προϊόντος. 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση