Κοινωνία

9/8/12 20:33

τελ. ενημ.: 13/8/12 11:42

“Καμία έκπτωση στην ασφάλεια των μαθητών” (ΒΙΝΤΕΟ)

- ΚΟΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΚΙΑΔΑ

 

Η λήψη των απαραίτητων μέτρων που θα κατοχυρώνουν την ασφαλή πραγματοποίηση των μαθητικών δρομολογίων βρέθηκε στο επίκεντρο της από κοινού συνεδρίασης που είχαν σήμερα οι εμπλεκόμενοι με το θέμα φορείς με τον Δήμο και την Περιφερειακή Ενότητα Χίου.

Στη σύσκεψη, κοινό τόπο των συμμετεχόντων αποτέλεσε η άποψη ότι τα οχήματα θα πρέπει να περνάνε από τους σχετικούς ελέγχους ενώ συζήτηση έγινε για τα κριτήρια που θα πρέπει να πληροί ο εκάστοτε οδηγός του οχήματος.

 

Σύλλογος Γονέων Συκιάδας

«Πρώτο βήμα η αλλαγή νοοτροπίας»

Τη διαδικασία των τοποθετήσεων άνοιξε πρώτος ο Σύλλογος Γονέων της Συκιάδας, καθώς με δική του πρωτοβουλία, διοργανώθηκε η χθεσινή σύσκεψη στο Δημαρχείο της πόλης.

Όπως ανέφερε η εκπρόσωπος Ρ. Μαυρέλου, θα πρέπει να δρομολογηθούν λεωφορεία μικρότερα σε όγκο που θα διαθέτουν ζώνες ασφαλείας και θα περνάνε από τεχνικό έλεγχο σε τακτά χρονικά διαστήματα.

«Οι οδηγοί των λεωφορείων θα πρέπει να έχουν ως πλήρη και αποκλειστική απασχόληση τα δρομολόγια μεταφοράς των μαθητών ώστε να είναι ξεκούραστοι και ήρεμοι, χωρίς βεβαίως να μη λαμβάνουμε υπόψη ότι υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας. Παράλληλα πιστεύουμε ότι σημαντικό ρόλο θα πρέπει να έχει και η εμπειρία του κάθε οδηγού.

Για να είναι ασφαλής η μεταφορά των μαθητών, θεωρούμε αδιαπραγμάτευτη την ολοκλήρωση των εργασιών στο δρόμο Χίου – Καρδαμύλων αφού για μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση και αναμένεται να επιδεινωθεί με τις βροχές το χειμώνα», ανέφερε η κ. Μαυρέλου. 

 

 

Λ. Καλαγκιάς- Πρ. ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ

«Καμία έκπτωση στην ασφάλεια των οχημάτων»

Το γεγονός πάντως αυτό επιβεβαίωση με τη σειρά του και ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χίου Λ. Καλαγκιάς, λέγοντας ότι υπάρχουν και έχουν επισημανθεί κακές συμπεριφορές οδηγών.

«Είναι πράγματα τα οποία και τα ξέρουμε και τα βιώνουμε. Κάνουμε ότι μπορούμε για να τα εξαλείψουμε και να αυξήσουμε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα οχήματά μας έχουν κατά μέσο όρο ηλικίας τα 13-15 έτη ενώ το Υπουργείο θέτει ως όρια τα 27. Δυστυχώς η μη καταβολή των δεδουλευμένων από το ΥΠ.ΕΣ. δεν μας επιτρέπει την ανανέωση του στόλου μας. Είναι ένα γεγονός το οποίο όλοι θα θέλαμε αλλά δεν μπορούμε. Βέβαια αυτού που ζητάμε από τον κόσμο είναι η στήριξη και η εμπιστοσύνη του. Αν χαθούν αυτά τότε θα χαθούμε και εμείς σαν εταιρία», ανέφερε ο κ. Καλαγκιάς τονίζοντας κατηγορηματικά ότι από πλευράς Υπεραστικού ΚΤΕΛ δεν γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα και κυρίως στην Ασφάλεια.