Κοινωνία

6/4/16 14:50

τελ. ενημ.: 7/4/16 12:57

Η απεργία «έφαγε» τη δημοπράτηση

ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΝΟΤΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ

Όλα έτοιμα για τον διαγωνισμό δημοπράτησης και κατασκευής των πεζοδρομίων στη νότια πλευρά της προκυμαίας που προς το παρόν προσκρούει στην απεργία των Μηχανικών που συνεχίζετα και είχε ως άμεσο αποτέλεσμα την αναβολή της διαδικασίας δημοπράτησης του έργου που είχε προγραμματιστεί για χθες.

Σύμφωνα και με τα σχέδια που έχει στη διάθεσή του το Λιμενικό Ταμείο και παρουσιάζει ο «π», η νότια πλευρά του λιμένα θα αποκτήσει πεζοδρόμια ιδίας αισθητικής με τα αντίστοιχα που έχουν κατασκευαστεί στην δυτική πλευρά, επιδιώκοντας την αισθητική ομοιογένεια του παραλιακού μετώπου.

Από την συμβολή της Λεωφ. Αιγαίου με την οδό Κουντουριώτη και μέχρι την διασταύρωση με την οδό Κοκκάλη, η προκυμαία θα διασχίζεται οριζόντια, με τους πεζούς ωστόσο να κινούνται στην εφαπτόμενη με το δρόμο πλευρά και τα καταστήματα να λειτουργούν για τις δικές τους ανάγκες την εσωτερική πλευρά των πεζοδρομίων.

Όπως δήλωσε ο Μιχ. Μπελέγρης, το έργο είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί αμέσως μόλις η απεργία το επιστρέψει, να βρεθεί ανάδοχος και να ξεκινήσει η κατασκευή που ίσως βρει την προκυμαία το καλοκαίρι με εργασίες.

Νέα πλακόστρωση, περισσότερα μέτρα πεζοδρόμου στην διάθεση πεζών και καταστημάτων, καλλωπιστικές παρεμβάσει, γραμμή για τυφλούς και νέες διαβάσεις περιλαμβάνονται στη λίστα όλων όσων θα προκύψουν από τις εργασίες.

Πόσο πρόβλημα είναι ο βοριάς; 

Στα σχέδια του Λιμενικού Ταμείου καταγράφονται κάποιες αντιδράσεις, κυρίως από όσους με επιχειρήματα ζητούν να μην ισχύσει ότι ισχύει στα πεζοδρόμια της δυτικής πλευράς. «Ο βοριάς στην νότια πλευρά του λιμένα έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά από ότι γνωρίζουμε στις άλλες πλευρές. Με τους πεζούς εκτεθειμένους στην εξωτερική πλευρά των πεζοδρομίων θα είναι δύσκολο να περπατήσουν με δυνατό αέρα καθώς τα κύματα φέρνουν σε εκείνη την πλευρά το νερό κοντά στο οδόστρωμα. Θα μπορούσε από αυτή την άποψη να υπάρχει μια αντίστροφη συμπεριφορά του έργου. Οι πεζοί να κινούνται εσωτερικά και τα καταστήματα να χρησιμοποιήσουν τους χώρους εξωτερικά», αναφέρουν χαρακτηριστικά για το θέμα.

Σε κάθε περίπτωση, το έργο θα ξεκινήσει σύντομα και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, τα όποια προβλήματα ας ελπίσουμε ότι θα ξεπεραστούν. 

Δείτε επίσης