Κοινωνία

4/3/15 16:23

τελ. ενημ.: 4/3/15 16:25

Χαλασμένο τηλέφωνο μεταξύ ΟΤΕ και ΔΕΥΑΝΧ

ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΔΟΤΙΑ, ΑΠΟ ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΤΕ Η ΔΕΥΑΝΧ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ

Χωρίς τηλέφωνο είναι εδώ και δυο μήνες οι κάτοικοι των Δοτιών αφού η επέμβαση συνεργείου της ΔΕΥΑΧ για την αποκατάσταση βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης, κατέστρεψε το καλώδιο του ΟΤΕ αφήνοντας τους κατοίκους χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ.

Η καταγγελία

Όπως καταγγέλλει ο Willem Hekkema ο οποίος τα τελευταία χρόνια κατοικεί μόνιμα στα Δότια, η ζημιά προκλήθηκε από τις 12 Οκτωβρίου κι από τότε μέχρι σήμερα, αφού οι κάτοικοι στέλνονταν από τον ένα αρμόδιο στον άλλο, δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

«Στις  5 Ιανουαρίου πηγαίνουμε πάλι  στον ΟΤΕ. Η απάντηση: "ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ! Ο εργολάβος που χάλασε το καλώδιο ήταν στην υπηρεσία της ΔΕΥΑΧ. Η ΔΕΥΑΧ πρέπει να πληρώσει τον εργολάβο, όχι ο ΟΤΕ ".

Καταλαβαίνουμε: Όσοι έχουν τηλέφωνο στα Δότια είναι θύματα ενός καβγά μεταξύ  ΟΤΕ και ΔΕΥΑΧ. Απίστευτα πράγματα.Εν τω μεταξύ εξακολουθεί να μην γίνεται τίποτα.

Στις 13 του Ιανουαρίου έρχεται στα Δότια ο ΟΤΕ και σκάβει ένα τεράστιο χαντάκι. Ψάχνουν, λένε. Παίρνουμε τηλέφωνο το Τεχνικό Τμήμα του ΟΤΕ και μας λένε: " Αν δεν βρούμε τη βλάβη σήμερα ή αύριο θα συνεχίσουμε, δεν ξέρουμε μέχρι πότε!"

Βρήκανε τη ζημιά στις 15 Ιανουαρίου και από τότε δεν έχουν κάνει τίποτα άλλο. Ξανατρέχουμε στον ΟΤΕ στις 22 Ιανουαρίου Η νέα απάντηση: "Υπάρχει άλλο πρόβλημα. Το νερό της ΔΕΥΑΧ έχει χαλάσει 460 μέτρα και ο εργολάβος θέλει 6.500 ευρώ για να βάλει το καινούργιο καλώδιο. Έχουμε ρωτήσει τη Διεύθυνση στην Αθήνα αν θέλει να πληρώσει αυτά τα χρήματα και δεν μας έχει απαντήσει .Αλλά, υπάρχει και άλλο πρόβλημα, δεν γνωρίζουμε αν έχουμε καλώδιο στις αποθήκες» Τους είπαμε τότε ότι αυτά δεν είναι δικά μας προβλήματα! Είμαστε πελάτες, πληρώνουμε κάθε δύο μήνες, θέλουμε τηλέφωνο και internet.

Φτάσαμε στις 29 Ιανουαρίου. Αφού δεν είχαμε κανένα νέο από τον ΟΤΕ, βάλαμε φίλους στην Αθήνα να μάθουν αν η κεντρική διοίκηση έχει συναινέσει να πληρώσει τον εργολάβο. ...» αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή του ο Willem Hekkemma που προφανώς έχει βιώσει για τα καλά τις σημαίνει ελληνικό δημόσιο με όλη αυτήν την ταλαιπωρία.

Η βλάβη εννοείται ότι ακόμη και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί, όμως οι λογαριασμοί πληρώνονται κανονικά στον ΟΤΕ για τα τηλέφωνα που δεν λειτουργούν.

«Κλείνουμε  δύο ολόκληρους μήνες χωρίς τηλέφωνο/ίντερνετ. Δεν υπάρχει καμία σιγουριά πότε και αν θα γίνει κάτι. Οι 40 που έχουμε τηλέφωνο στα Δότια πληρώνουμε τους λογαριασμούς  για να μην έχουμε τίποτα. Δυστυχώς δεν έχουμε πια εμπιστοσύνη στον ΟΤΕ, δεν πιστεύουμε ότι θα μας ειδοποιήσει και πολύ περισσότερο ότι θα μας  αποζημιώσει. Μέχρι τώρα δεν έχουμε πολύ καλές εμπειρίες...», καταλήγει στην επιστολή του ο Willem Hekkemma, ένας λάτρης της Χιώτικης φύσης που για ακόμη μια φορά βρίσκεται αντιμέτωπος με το αδυσώπητο πρόσωπο της γραφειοκρατίας του ελληνικού κράτους και των υπηρεσιών.