Κοινωνία

21/2/14 11:31

τελ. ενημ.: 24/2/14 16:43

Χαιρέτα μας ... τη νησίδα;

ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ ΠΛΕΟΝ ΤΑ 400.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ Η ΝΗΣΙΔΑ ΤΟΥ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΤΟ 2007 Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

Σχεδιασμός, προοπτική, στρατηγική... Λέξεις που χάνουν το νόημά τους πλήρως όταν βρίσκουν πρακτική εφαρμογή στα έργα και τις ημέρες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Μα πότε ένα έργο εκτελέστηκε για να μείνει αδιάβλητο στο πέρασμα του χρόνου;

Το 2007 η πίεση και η αγανάκτηση του κόσμου για τα πολλά τροχαία δυστυχήματα που είχαν συμβεί στον παραλιακό του Βροντάδου βρήκε εφαρμογή μέσα από την κατασκευή της νησίδας, όπως την ξέρουμε σήμερα. Το... «στρατηγικού» σχεδιασμού όμως έργο, προφανώς δοκιμάστηκε και κρίθηκε ακατάλληλο. Γι’ αυτό και η νέα μελέτη για την ανάπλαση του παραλιακού δρόμου του Βροντάδου, όπως σχεδιάζεται σήμερα, προβλέπει τοξήλωμα της υπάρχουσας νησίδας, την οποία αντικαθιστά με άλλη... που θα προβλέπει (ευχόμαστε) όλες τις σύγχρονες παραμέτρους που το έργο των 400.000 ευρώ πριν λίγα χρόνια δεν είχε συμπεριλάβει...

Με, χωρίς, ή και κάποια νησίδα

Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί στη δημοτική αρχή αναφορικά με την τοπογραφική μελέτη που παραγγέλθηκε και έχει παραδοθεί για διαβούλευση, για τη ριζική αναμόρφωση του παραλιακού του Βροντάδου, σε απόλυτη συνάρτηση πλέον με την κατασκευή του 4ου τμήματος του περιφερειακού δρόμου της πόλης, είναι η σύγχυση που επικρατεί σήμερα.

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ομηρούπολης, Ν. Νύκτας, παραδέχεται μέσω του «π» ότι ακόμη δεν έχει αποφασιστεί κάτι σε σχέση με το μέλλον της νησίδας, χωρίς ο ίδιος να αποκλείει ότι το σημερινό έργο θα πάει... περίπατο. «Δεν ξέρω... Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα τι θα γίνει... Θα δούμε αν θα παραμείνει η σημερινή νησίδα, αν θα ανακατασκευαστεί ή αν θα αφαιρεθεί.  Το τοπογραφικό είναι προς διαβούλευση και θα καταθέσουμε τις προτάσεις μας», αναφέρει, εμφανώς προβληματισμένος για το μέλλον του έργου που χρυσοπληρώθηκε και τώρα η όποια τροποποίηση πάνω σε αυτό θα πρέπει να δικαιολογηθεί επαρκώς από τη δημοτική αρχή.

Να μη φανεί... ήττα

Στο Δήμο Χίου γνωρίζουν ότι σε περίπτωση που η νησίδα κριθεί ακατάλληλη, ο Πολ. Λαμπρινούδης κινδυνεύει να εκτεθεί για τοσχεδιασμό που ο ίδιος ενέκρινε το 2007, αποδεχόμενος την κατασκευή της ακατάλληλης (σήμερα) νησίδας που κόστισε 400.000 ευρώ. Σε χθεσινή σύσκεψη με τη συμμετοχή του αντιδημάρχου και του προϊσταμένου Τεχνικών Υπηρεσιών κρίθηκε ως λύση η ματαίωση της προγραμματισμένης παρουσίασης – διαβούλευσης της μελέτης «Ανάπλαση παραλιακής οδού από Τάγμα Δεσπότη έως Δασκαλόπετρα» και αιτιολογήθηκε ως αδυναμία παρουσίας στη Χίο της μελετητικής εταιρείας. «Θα καθοριστεί νέα ημερομηνία, το επόμενο χρονικό διάστημα και θα γνωστοποιηθεί  έγκαιρα», ανέφερε δελτίο Τύπου της δημοτικής αρχής, οι πάντες βέβαια αντιλαμβάνονται ότι το «έγκαιρα» παραπέμπεται μάλλον μετεκλογικά, αφού πρυτάνευσε η σκέψη να μην ανοίξει ένα νέο προεκλογικό μέτωπο για τη δημοτική αρχή.

Αυτά έλεγαν τότε...

Το 2007 η τότε νομαρχιακή αρχή του Πολ. Λαμπρινούδη, υπό το βάρος των πιέσεων αιτιολογούσε την αναγκαιότητα κατασκευής της νησίδας του Βροντάδου (που σήμερα σχεδόν απορρίπτεται ως έργο).

Τότε ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Η  Ν.Α. Χίου, ανταποκρινόμενη άμεσα στα αιτήματα τόσο του Δήμου όσο και των πολιτών της Ομηρούπολης, και ιεραρχώντας τις ανάγκες, προγραμμάτισε άμεσα τις παρεμβάσεις που θα δώσουν λύσεις σε ένα θέμα που απασχολεί την κοινωνία του Βροντάδου και όχι μόνο. Άλλωστε ο δρόμος, ως εθνική οδός, εμπίπτει στον τομέα παρεμβάσεων της Ν.Α. Χίου, η οποία επέσπευσε τις διαδικασίες, μέσα στα πλαίσια που προβλέπει ο νόμος, και μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες πρόκειται να παραλάβει τη μελέτη κυκλοφοριακής ρύθμισης για την παραλιακή του Βροντάδου, και ακόλουθα να προχωρήσει άμεσα στη δημοπράτηση του αντίστοιχου έργου».

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση