Κοινωνία

13/5/14 15:32

τελ. ενημ.: 13/5/14 15:32

Financial Times: Έτσι δελεάζει ψηφοφόρους η Χρυσή Αυγή

Εκτενή αναφορά για τον τρόπο με τον οποίο η Χρυσή Αυγή εδραιώνεται στην ελληνική κοινωνία υποσχόμενη ότι θα καλύψει βασικές ανάγκες των πολιτών κάνουν οι Financial Times, σε άρθρο με τίτλο «Η Χρυσή Αυγή δελεάζει ψηφοφόρους με πρόγραμμα κοινωνικής πρόνοιας».

«Στη δεκαετία του 1980, ο Χρήστος Παπαδημητρίου είχε μια μεγάλη καριέρα στήνοντας μονάδες εντατικής θεραπείας σε νοσοκομεία ανά την Ελλάδα. Συνταξιούχος τώρα πια, ο γιατρός βρήκε ένα νέο τρόπο να εξασκεί την ιατρική: ως άμισθος ιατρικός σύμβουλος στο νέο-ναζιστικό κόμμα της Χρυσής Αυγής» αναφέρει το δημοσίευμα. «Δεκάδες χιλιάδες Ελλήνων έχασαν την πρόσβαση στο σύστημα υγείας όταν έμειναν χωρίς δουλειά και δεν αντέχουν οικονομικά την ιδιωτική περίθαλψη. Αυτοί (η Χρυσή Αυγή) προσπαθούν να βοηθήσουν, οπότε έγινα εθελοντής» δήλωσε ο γιατρός στους FT. Δήλωσε επίσης ότι εξετάζει ασθενείς περίπου δύο φορές την εβδομάδα και τους παραπέμπει σε έναν από τους 150 γιατρούς που προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους στην Χρυσή Αυγή, ανάλογα με την ειδικότητά τους.

«Αυτή η πιο ήπια προσέγγιση (της Χρυσής Αυγής) ήδη βρίσκει ένα δεκτικό κοινό σε μεγάλο τμήμα του ελληνικού πληθυσμού που νιώθει εγκαταλελειμμένο, καθώς η κυβέρνηση της χώρας αναγκάζεται να περικόψει τις κοινωνικές δαπάνες» σχολιάζουν οι FT, υπενθυμίζοντας και τα συσσίτια μόνο για Έλληνες.

«Η κρίση έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ψηφοφόροι αλληλεπιδρούν με τα πολιτικά κόμματα» εξηγεί στην εφημερίδα και ο καθηγητής Πολιτικών Επιστημών Αντώνης Έλληνας και συμπληρώνει: «Η Χρυσή Αυγή φαίνεται πως βρήκε έναν τρόπο να προσφέρει κάτι στους ψηφοφόρους μέσω του κοινωνικού της προγράμματος και κατά συνέπεια να τους συσπειρώσει».

 

Πηγή: euro2day.gr

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση