Κοινωνία

17/6/14 17:44

τελ. ενημ.: 17/6/14 17:44

Ευρωπαϊκό βραβείο για τους μαθητές του 1ου Δημοτικού Βροντάδου

Είτε μας αρέσει είτε όχι αποτελούμε μέρος του Ευρωπαϊκού συνόλου. Λειτουργούμε, εργαζόμαστε, ζούμε και ενεργούμε ως μέρος του κι η πραγματικότητα αυτή είναι που μαθαίνεται από τη μαθητική μας ηλικία.

Κάπως έτσι γνώρισαν την Ευρώπη, την ιστορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πως λειτουργούν τα όργανα της, ποια είναι τα κράτη μέλη, ποιες χώρες ανήκουν στην Ευρωζώνη και κυρίως ποια είναι τα χαρακτηριστικά πολιτιστικά στοιχεία  του κάθε κράτους μέλους της, οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βροντάδου μέσα από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Teachers 4 Europe 2013-2014».

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού των Αγγλικών του Σχολείου Αντωνίας Μπαχά.

Οι εργασίες των παιδιών της ΣΤ Τάξης του 1ου δημοτικού σχολείου Βροντάδου θα παρουσιαστούν και θα βραβευθούν από αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη.

Το πρόγραμμα

Αφού συζητήθηκαν διάφορες ιδέες σχετικά με το πρόγραμμα και το τι ήθελαν τα παιδιά να μάθουν για την Ε.Ε. ξεκίνησε η διαδικασία της καταγραφής και της παρουσίασης των πληροφοριών.

Η τρίτη δραστηριότητα ήταν η συμμετοχή στο επιτραπέζιο παιχνίδι «Στον αστερισμό της Ευρώπης» και  η μελέτη του «Passport to the European Union»,  όπου στόχος ήταν η μεγαλύτερη εξοικείωση με τις χώρες της Ε.Ε. και η προετοιμασία τους για τη μελλοντική συμμετοχή τους στο «European treasure hunt». Η τέταρτη δραστηριότητα ήταν το «European Treasure Hunt»,  ένα είδος παιχνιδιού του θησαυρού, όπου χρησιμοποίησαν εφαρμογές για τάμπλετ.

 Οι μαθητές όταν συγκέντρωσαν τις οκτώ ερωτήσεις έπρεπε να αναζητήσουν τις απαντήσεις στο διαδίκτυο ή στο «Passport to the European Union».

Η κάθε ομάδα έπαιρνε ένα βαθμό για κάθε ερώτηση που αποκωδικοποιούσε και δύο βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση. (Οι ερωτήσεις ήταν διατυπωμένες στα ελληνικά αλλά το υποστηρικτικό υλικό ήταν στα αγγλικά). Η Πέμπτη δραστηριότητα ήταν η δημιουργία πέντε arcade games με ερωτήσεις βασισμένες στις γνώσεις που είχαν αποκτηθεί από τη συμμετοχή των μαθητών στις προηγούμενες δραστηριότητες.

Η έκτη δραστηριότητα ήταν η δημιουργία stop animation video, με τους μαθητές να βρίσκουν, να κόβουν και να κολλάνε τη σημαία του κάθε κράτους  στην αντίστοιχη θέση πάνω στο χάρτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τις ονομασίες των χωρών στην εθνική τους γλώσσα. Τέλος η έβδομη δραστηριότητα ήταν η παρουσίαση τυπικών ευρωπαϊκών προγευμάτων (breakfast) από χώρες της Ευρώπης. 

Δείτε επίσης