Κοινωνία

12/9/13 15:18

τελ. ενημ.: 12/9/13 15:18

Δύσκολα θα βρεθεί ανάδοχος

7 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΙΟΥ

Σε αποκλεισμό 4 σχημάτων, από τα 11 που είχαν αρχικά υποβάλλει προσφορά, προχωρά στη δεύτερη φάση ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των δύο ομάδων περιφερειακών αεροδρομίων. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, στην πρώτη ομάδας περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και στη δεύτερη ομάδα τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.

Το ΤΑΙΠΕΔ που είναι αρμόδιο για τον διαγωνισμό διατηρεί το δικαίωμα να προσθέσει ως «μπόνους» στην πρώτη ομάδα τα αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας, και Λήμνου και στη δεύτερη ομάδα τα αεροδρόμια: Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.

Αποκλείστηκαν οι Τούρκοι ενδιαφερόμενοι

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσίευσε «Το ΒΗΜΑ», 2 τουρκικών συμφερόντων εταιρίες που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον στην πρώτη φάση του διαγωνισμού αποκλείστηκαν από τη διαδικασία για λόγους εθνικής ασφάλειας. Πρόκειται για τις εταιρίες: «TAV airports» και η «Global Liman Isletmeleti», η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον σε συνεργασία με την παραχωρησιούχο εταιρία του αεροδρομίου του Μονάχου, «Flughafen Munchen».

Οι μνηστήρες

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, συνεχίζουν στον διαγωνισμό επτά σχήματα από τα 11 που είχαν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους αρχικά, τα οποία είναι:
- Η γαλλική "Aeroport De La Cote d'Azur", η οποία διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Νίκαιας στη Νότια Γαλλία,
- Η σύμπραξη της ελληνικής κατασκευαστικής J&P ΑΒΑΞ και της ελβετικής "Zurich Airport", που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο της Ζυρίχης,
-Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος»,
-Η σύμπραξη της FRAPORT AG και του ομίλου Κοπελούζου,
-Το κονσόρτσιουμ της γαλλικής Vinci και της ΕΛΛΑΚΤΩΡ,
- Η σύμπραξη της Αργεντινής Corporacion America και της ελληνικής ΜΕΤΚΑ και,
 -Ο αμερικανικός όμιλο Advent.

Ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης των Περιφερειακών Αεροδρομίων που χωρίζονται σε δύο ομάδες.
Μέσα από τη διαδικασία αξιοποίησης, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις που θα συμβάλουν στην αύξηση της δυναμικότητας των περιφερειακών αεροδρομίων, τη βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών προς τους χρήστες των αεροδρομίων και τη συνεπακόλουθη ενίσχυση της τουριστικής δραστηριότητας και της οικονομικής ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση