Κοινωνία

13/6/16 17:33

τελ. ενημ.: 14/6/16 16:55

Διαφημιστική καμπάνια του νησιού σε Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Αθήνα ξεκίνα Δήμος και Επιμελητήριο

ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ 10ΗΜΕΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Η επέκταση του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού από πέντε σε δέκα μέρες για τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου, ως αντίβαρο στις δυσμενείς επιπτώσεις του προσφυγικού, απαιτεί τώρα ενεργοποίηση από τον τοπικό μηχανισμό.

Οι «υποψήφιοι» επισκέπτες έχουν να επιλέξουν μεταξύ Χίου, Λέσβου, Σάμου, Κω και Λέρου και οι πιθανότητες να λάβει κάποιο νησί το μεγαλύτερο μέρος της «πίτας» των επισκεπτών, οδηγεί σε τοπικές ζυμώσεις προκειμένου το νησί μας να λάβει ένα μεγάλο μέρος του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού.

Η πρώτη συζήτηση μεταξύ Δήμου Χίου και Επιμελητηρίου έγινε και κοινή απόφαση των φορέων είναι να ξεκινήσει άμεσα προσπάθεια διαφήμισης του νησιού σε όσα μέρη στην ηπειρωτική Ελλάδα διαθέτουν σύνδεση (ακτοπλοϊκή) με το νησί μας.

Οι πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες θα ξεκινήσουν στην Αθήνα χωρίς να έχουν γίνει γνωστές οι τελικές επιλογές. Αμέσως μετά, η προσοχή και η προβολή της Χίου θα στραφεί βορειότερα και συγκεκριμένα σε Αλεξανδρούπολη και Καβάλα, όπου και εκεί υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση.

Κοινός παρανομαστής των ενεργειών που θα πρέπει να ξεκινήσουν ταχύτατα, είναι η Χίος να προβάλει να παρουσιάσει τα πλεονεκτήματά της και να στρέψει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού στο νησί μας, γεγονός που θα αποδειχθεί απλά ευεργετικό για την τοπική οικονομία, εφόσον ευοδωθεί μέσω συγκεκριμένων ενεργειών, καθώς ο τουρισμός βουλιάζει, τα τσάρτερς εξαφανίστηκαν και μέλλον δεν προβάλει από πουθενά.

 

Δείτε επίσης