Κοινωνία

12/10/16 12:19

τελ. ενημ.: 13/10/16 13:26

Αρνούνται τις κατηγορίες περί ρατσισμού [Ηχητικό]

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ του 7ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

«Στηρίζουμε με όλη μας την αγάπη  και το ενδιαφέρον τα προσφυγόπουλα, πρέπει  να έχουν κάθε δικαίωμα στην εκπαίδευση, είμαστε γονείς όλων των παιδιών, αλλά ζητάμε  απλά να τηρηθούν κάποιοι κανόνες ασφαλείας και υγιεινής, όπως  έχουν ζητήσει και οι υπόλοιποι σύλλογοι».

Τη δική της θέση δίνει η κ. Δημηρούλη Χρυσάνθη πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Δημοτικού σχολείου στην περιοχή του Αγίου Θωμά, μετά τον αναβρασμό που έχει προκληθεί από το μεσημέρι της Δευτέρας 10 Οκτωβρίου 2016, όταν επιχείρησαν σε ώρα μαθήματος  να διανείμουν στους μικρούς μαθητές ένα  ερωτηματολόγιο, στο οποίο καλούσαν τους γονείς τους να απαντήσουν στα ερωτήματα που θέτουν χωρίς να εκφράζουν κατευθυντήριες γραμμές, όπως υποστηρίζει,  για  να το παραλάβουν συμπληρωμένο έως σήμερα το μεσημέρι με στόχο να το καταθέσουν ως απόφαση και πρόταση στη σημερινή συνέλευση της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Χίου, στην οποία θα συζητηθεί το θέμα της ένταξης των προσφυγόπουλων στην εκπαιδευτική κοινότητα της Χίου, παρά το ότι δεν έχει τεθεί προς το παρόν τέτοιο ζήτημα για τις εκπαιδευτικές μονάδες του νησιού μας.

Αντίθετος ο Σύλλογος Διδασκόντων

Ο σύλλογος των δασκάλων του σχολείου αντέδρασε, σταμάτησε τη διανομή που είχε γίνει σε μερικά τμήματα,  δεν επέτρεψε στους μαθητές να παραδώσουν τα έγγραφα στους γονείς τους και τόνισε στους εκπροσώπους του συλλόγου Γονέων ότι  η διαδικασία θα έπρεπε να γίνει εκτός σχολείου σε γενική συνέλευση του φορέα τους.

Η ενέργεια του Συλλόγου Γονέων προκάλεσε αναβρασμό, πολλοί την χαρακτήρισαν απαράδεκτη, ρατσιστική και  παραπλανητικό τον τρόπο που θέτουν τα ερωτήματα, με στόχο να υφαρπάζουν τις απαντήσεις που θέλουν και να τις χρησιμοποιήσουν κατά το δοκούν.

Ειδικά επισημαίνουν την παράγραφο στην οποία καταγράφεται «το αναμφισβήτητο δικαίωμα όλων ανεξαιρέτως των παιδιών στην γνώση την εκπαίδευση και την υγιεινή», αλλά οι προθέσεις τους και η ουσία της προσπάθειας τους αποκαλύπτεται – όπως ισχυρίζονται –  στην παράγραφο που αναφέρουν ότι θέλουν να αποφύγουν πιθανά κάποια προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν « από την άμεση συνύπαρξη των παιδιών  σε επίπεδο πολιτισμικό, κοινωνικό (διαφορετική κουλτούρα, διαφορετική αποδεκτή κοινωνική συμπεριφορά, θρησκευτική έκφραση, συνήθειες) αλλά και πρωτίστως θέματα υγιεινής – καθαριότητας εφόσον οι συνθήκες διαβίωσης των μαθητών προσφύγων παραμένουν δυστυχώς χωρίς βελτίωση».

Δείτε επίσης