Κοινωνία

14/3/19 18:35

τελ. ενημ.: 19/3/19 13:25

Από τη Χίο των 20 ημερών στη Χίο των 4 εποχών

Το στρατηγικό σχέδιο της «Συμμαχίας Αξιών» για να γίνει η Χίος τουριστικός προορισμός

Το σχέδιο του για την τουριστική ανάπτυξη της Χίου παρουσίασε το απόγευμα της Πέμπτης ο συνδυασμός «Συμμαχία Αξιών» του υποψηφίου Δημάρχου Κώστα Τριαντάφυλλου, επιχειρώντας στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση να ασχοληθεί με ένα φλέγον ζήτημα για τη Χίο, που θα αποτελέσει στο μέλλον καταλύτη σημαντικών εξελίξεων.

«Βασική επιδίωξη μας είναι, μετά την ανάλυση των δεδομένων, η αξιοποίηση τους στο μέλλον, με στόχο να ενταχθεί το νησί μας βαθμιαία και με συντεταγμένη τουριστική πολιτική στον τουριστικό χάρτη της χώρας. Αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα μέσω της ανάδειξης και προβολής της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς και πολιτισμικής ταυτότητας του νησιού μας στη διεθνή αγορά, λανσάροντας το τουριστικό branding της στα πλαίσια στοχευμένης ανταγωνιστικής προώθησης με σύγχρονα μέσα, επενδύοντας στη βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών, προσελκύοντας νέες επενδύσεις δυνάμενες να δημιουργήσουν νέες προοπτικές, διασυνδέοντας την αγορά εργασίας με την τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση και αξιοποιώντας όλα εκείνα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει να προσφέρει η Χίος μας ως τουριστικός προορισμός», ανέφερε στην εισαγωγή του ο υποψήφιος Δήμαρχος.

Η σημερινή κατάσταση

Η αρχή της παρουσίασης έγινε με την αποτύπωση της τραγικής πραγματικότητας που βιώνει το νησί αφού όπως ειπώθηκε από το 2014 μέχρι και σήμερα υπήρξε μείωση των Ευρωπαίων επισκεπτών κατά -66,4% ενώ μέσα σε 4 χρόνια χάθηκαν οι αγορές της Ολλανδίας, της Νορβηγίας, της Αυστρίας και της Τσεχίας και όπως φαίνεται το φετινό καλοκαίρι η μοναδική πτήση θα έρχεται από τη Σλοβενία.

Παράλληλα μέσα σε αυτά τα χρόνια μειώθηκαν κατά 93% οι επισκέπτες κρουαζιέρας αφού από 42 προσεγγίσεις και 25.229 επιβάτες το 2015 κατρακυλήσαμε στις 10 προσεγγίσεις και μόλις 1.766 επιβάτες το 2018.

Επιπλέον η οικονομική κρίση στην Τουρκία και η σταδιακή ανάπτυξη γειτονικών ανταγωνιστικών προορισμών επιβεβαίωσαν το λάθος της μονοκαλλιέργειας. Η Χίος παραμένει σήμερα άγγιχτη από τις επιρροές του τουρισμού των προηγούμενων δεκαετιών.

Από τη Χίο των 20 ημερών στη Χίο των 4 εποχών

Όπως ανέφερε ο Κώστας Τριαντάφυλλος το στρατηγικό σχέδιο της «Συμμαχίας Αξιών» στηρίζεται σε 3 βασικούς άξονες:

  • Ολοκληρωμένος σχεδιασμός τουριστικού προϊόντος
  • Προώθηση της Χίου
  • Συνέργιες και αξιολόγηση

Περισσότερα στον έντυπο "π" της Παρασκευής.

Πλήρες φωτορεπορτάζ στη σελίδα του "π" στο Facebook. 

 

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση