Κοινωνία

1/4/13 10:17

τελ. ενημ.: 2/4/13 12:07

Απελευθερώνονται τα υπεραστικά ΚΤΕΛ

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΕΛ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ

Την ώρα που μέτοχοι και οδηγοί υπό το βάρος των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χίου πραγματοποιούν Γενικές Συνελεύσεις για την παύση ή όχι των δρομολογίων, την ίδια ώρα έχει ξεκινήσει από το Υπουργείο η αντίστροφη μέτρηση για την απελευθέρωση των υπεραστικών ΚΤΕΛ.

Η απελευθέρωση

Στόχοι του νομοσχεδίου είναι η απελευθέρωση των ΚΤΕΛ και κατά συνέπεια των κομίστρων να ολοκληρωθεί εντός του 2015, αντί του 2019 που προβλεπόταν αρχικά, και να «εξασφαλιστούν ποιοτικές και οικονομικά βιώσιμες μεταφορές, ακόμα και για τις πλέον απομακρυσμένες περιοχές».

Διαχωρισμός

Ειδικότερα, το νομοσχέδιο που αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τις επόμενες ημέρες, προβλέπει τον διαχωρισμό των γραμμών των ΚΤΕΛ σε κερδοφόρες και άγονες, ενώ ανοίγει παράθυρο και για εκχώρηση έργου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας στα ΚΤΕΛ. Το σύνολο των σημερινών γραμμών των ΚΤΕΛ θα ενταχθεί πλέον σε τρεις κατηγορίες, κυρίως με γεωγραφικά κριτήρια, με ευθύνη της Ανώτατης Συγκοινωνιακής Αρχής, που συστήνεται για τον σκοπό αυτό.

Οι τρεις κατηγορίες

- Άγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.

- Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης.

- Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης, στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση