Κοινωνία

5/3/15 16:10

τελ. ενημ.: 5/3/15 16:10

Αντίδοτο στην ύφεση της τοπικής αγοράς

• ΓΙΑ 17Η ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ «ΠΡΟΤΑΣΗ»

Η οργανωτική τελειότητα και η έφεση της στην ανανέωση έχει καθιερώσει την εμπορική έκθεση «ΠΡΟΤΑΣΗ» ως το κορυφαίο εμπορικό γεγονός κάθε χρόνου για το νησί μας. Για 17η χρονιά πια, από τις 25-30 Μαρτίου, η εμπορική έκθεση δίνει τη δυνατότητα στις νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες του νησιού να συστηθούν με το καταναλωτικό κοινό και στις ήδη καθιερωμένες επιχειρήσεις να ανανεώσουν τη σχέση εμπιστοσύνης τους με την πελατεία τους.

Στις εγκαταστάσεις του συνεδριακού κέντρου «Γ. Καλουτάς» η Art Line Advertising γίνεται σε ετήσια βάση η αφορμή να αναλογιστούμε ότι μια σημαντική υποδομή συνεδριακού τουρισμού για τον τόπο αφήνεται έρμαιο στη φθορά του χρόνου. Τις κλειστές εγκαταστάσεις δίνουν αγώνα δρόμου κάθε χρονιά να φέρουν σε επισκέψιμη μορφή οι Ξεν. Βιγκάκης και Σ. Νταούτη, καθώς λειτουργούν ουσιαστικά και σαν συντηρητές του κέντρου, καλύπτοντας τις ατέλειες για τις ανάγκες της μεγάλης έκθεσης.

Η σημασία

Η συμμετοχή στη φετινή «ΠΡΟΤΑΣΗ 2015» έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία για τους εκθέτες της. Στο μεταίχμιο μεταξύ ενός έντονα υφεσιακού χειμώνα και μιας καλοκαιρινής περιόδου με δυσοίωνες προβλέψεις για την πορεία της οικονομίας μας, η συμμετοχή στην έκθεση χαρίζει τη σπουδαία δυνατότητα της επαφής των χιλιάδων επισκεπτών με τους εκθέτες και την ανταλλαγή απόψεων σε ένα πιο ανθρώπινο και φιλικό επίπεδο. Είναι η κύρια υπόμνηση της παρουσίας νέων ή ήδη δραστηριοποιημένων επιχειρήσεων στο νησί και η αφορμή παρουσίασης στο ευρύ κοινό κάθε καινούργιου προϊόντος ή υπηρεσίας.

Τα ουσιαστικά αυτά πλεονεκτήματα διατηρούν μόνιμα υψηλό το δείκτη συμμετοχής από εμπόρους και επιχειρηματίες, τελευταία με συμμετοχές και εκτός Χίου.

Διαρκής ανανέωση

Οι διοργανωτές της έκθεσης γνωρίζουν καλά ότι το ενδιαφέρον των επισκεπτών σε εμπορικά γεγονότα προσελκύουν και οι παράλληλες διοργανώσεις. Κάθε χρόνο τις εμπλουτίζουν με θεματολογία ευρείας απήχησης. Τα τελευταία χρόνια έχει καθιερωθεί η επίδειξη μόδας «Fashion Line», με τη συμμετοχή γνωστών μοντέλων και το Φεστιβάλ Γεύσεων και Μαγειρικής. Ο παιδότοπος για την ξεγνοιασιά των παιδιών είναι επίσης σταθερή αξία, ενώ φέτος μικρούς και μεγάλους αναμένεται να τραβήξει και ο τοίχος αναρρίχησης, στους εξωτερικούς χώρους συνεδριακού κέντρου, με βασικά αναρριχητικά μαθήματα για όσους το επιθυμούν.

«Η εμπιστοσύνη των εκθετών και η αθρόα συμμετοχή του κόσμου είναι το βασικό κίνητρο θεσμοθέτησης της εμπορικής έκθεσης. Στο τέλος της, εμείς ως διοργανωτές και όλοι οι συμμετέχοντες, συμφωνούμε ότι συμβάλαμε στην τόνωση της αγοράς», εξηγεί η Σ. Νταούτη, ψυχή της διοργάνωσης.  

Η έκθεση και φέτος έχει ως συνδιοργανωτή το Δήμο Χίου, είναι υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Χίου, ενώ έντυπος και ηλεκτρονικός χορηγός επικοινωνίας της είναι ο «πολίτης».