Αιμοδοσία υπαλλήλων ΔΕΥΑΧ

Εθελοντική αιμοδοσία προγραμματίζουν για την Τετάρτη  8 του μήνα το τμήμα Αιμοδοσίας Χίου και οι εργαζόμενοι στη ΔΕΥΑΧ.
Από τις 9.00-13.00 κινητή μονάδα του τμήματος αιμοδοσίας θα βρίσκεται στους χώρους των εγκαταστάσεων του βιολογικού όπου και θα γίνεται η αιμοληψία με την υποστήριξη του σωματείου των υπαλλήλων της ΔΕΥΑΧ.

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ