#Μητρόπολη Χίου

Τίμησαν τη μνήμη του Αγίου Αγγελή του Αργείου

ΦΩΤΟ: Μ. Μαρουκάκη

Τη μνήμη του νεομάρτυρα Αγίου Αγγελή του Αργείου ο οποίος μαρτύρησε στη Χίο, εορτάζει η Εκκλησία στις 3 Δεκεμβρίου. Το απόγευμα της Κυριακής, τελέστηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός στον Ι.Ν. του Αγίου Μάρκου στον Βροντάδου χοροστατούντος του Μητροπολίτη Χίου Μάρκου.

Ο Άγιος Αγγελής πριν το μαρτύριό του πέρασε από την ενορία του Αγίου Μάρκου όπου φυλάσσεται τεμάχιο υφάσματος εμποτισμένου με το αίμα του Αγίου προς προσκύνηση από τους πιστούς.

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ