10.1.2018 12:31

Γονιοί έψαχναν 1,5 ώρα την πτήση της Sky Epxress από Χίο- Θεσσαλονίκη"

ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ

Την αγωνία που πέρασε ως γονιός περιμένοντας η κόρη του να προσγειωθεί με την πρωίνή πτήση της Sky Express από Χίο για Θεσσαλονίκη περιγράφει με επιστολή του ο Μάρκος Σκούφαλος, καταγγέλωντας την εταιρία ότι ενώ γνώριζε πως δεν προσγειωθεί στην Θεσσαλονίκη (λόγω των προβλημάτων με το αεροδρόμιο) η εταιρία ξεκίνησε κανονικά το δρομολόγιο, η Olympic είχε ματαιώσει την πτήση, για να φτάσει το αεροσκάφος στην Καβάλα! 

Ο κ. Σκούφαλος πέραν των άλλων καταγγέλει την εταιρία ότι παρείχε την ελάχιστη δυνατή ενημέρωση στους επιβάτες και στους συγγενείς τους, ενώ τόσο τα αεροδρόμια "Μακεδονία" και "Μέγας Αλέξανδρος" δεν απαντούσαν σε καμία κλήση. 

 

Αναλυτικά στην επιστολή του ο κ. Σκούφαλος αναφέρει:

 

"Αγαπητοί κύριοι. 

Θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά της εταιρείας σας κατά τη σημερινή πτήση από Χίο προς Θεσσαλονίκη! Επιδείξατε επιπολαιότητα έλλειψη επαγγελματικής ηθικής και παίξατε με την ψυχική μας οδύνη , τη στιγμή που ταξίδευαν τα παιδιά μας και η ζωή τους είναι ο,τι πολυτιμότερο έχουμε.

Με δεδομένο ότι ελέω κυβερνήσεων έχουμε ένα άχρηστο αεροδρόμιο στη Θεσσαλονίκη , κληθήκατε να διαχειριστείτε την πτήση. Η Ολυμπιακή-Aegean ανακοίνωσε ότι το αεροδρόμιο Μακεδονία ,είναι κλειστό και θα έδινε πληροφορίες μετά μία ώρα κι εσείς την ίδια ώρα ανακοινώνατε , ότι ξεκινά η πτήση προς Θεσσαλονίκη, ενώ κι εσείς σε πρώτη ανακοίνωση είχατε παρόμοια αναφερθεί. Σε εύλογες ερωτήσεις μας προς εκπροσώπους της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Χίου,  για το πώς γίνεται η μια εταιρεία να ξεκινά και η άλλη να αναβάλλει,  η απάντηση ήταν ότι είναι ευθύνη του κυβερνήτη γνωρίζει τι θα κάνει και δεν πρόκειται να ρισκάρει οτιδήποτε αφού αφορά και τη δική του ζωή. Λογικά έως λογικοφανή αυτά.

Εξήγησα επισταμένως ότι δεν έχω πρόβλημα να πάει το αεροπλάνο στην Καβάλα, αφού γνωρίζετε ότι είναι κλειστό το αεροδρόμιο, αρκεί να το ξέρω και ως γονιός να υπολογίσω την ώρα άφιξης του παιδιού μου και να μην περάσω ο,τι πέρασα επί 2,5 ώρες!!!!

Η απάντηση ήταν , δεν ξέρουμε κάτι τέτοιο να σας το πούμε, το αεροπλάνο πάει προς Θεσσαλονίκη, αλλά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας αν δεν μπορέσει να προσγειωθεί θα πάει Καβάλα , αλλά δεν το ξέρουμε.

Εάν μπορείτε να καταλάβετε- γιατί για μένα δεν φταίει κάνένας υπάλληλος ή κυβερνήτης- ως ηγεσία της εταιρείας στείλατε ένα αεροπλάνο προς Θεσσαλονίκη με αμφίβολο αποτέλεσμα, ένα ταξίδι προσδιορισμένο με δεκάδες αν και προϋποθέσεις. 

Αυτό είναι απαράδεκτο και επειδή έχει να κάνει με ζωές, αγγίζειτα όρια της αθλιότητας.

Το αποτέλεσμα είναι να ψάχνουμε τα παιδιά μας για 1,5 ώρα επιπλέον της αναμενόμενης,  στο τηλέφωνο της εταιρείας να μου απαντάνε σε συγκεκριμένη ερώτηση αν άλλαξε προορισμό το αεροπλάνο "εδώ με πληροφορούν ότι δεν έγινε καμιά αλλαγή για Καβάλα", ο αερολιμένας Χίου να μη γνωρίζει,  τό Μακεδονία να μην απαντά, οι διαδικτυακοί τόποι να  εξαφανίζουν την άφιξη , ο της Θεσσαλονίκης, τηςδε Καβάλας να μην αναφέρει τίποτε , ενώ υποτίθεται είναι τόποι πραγματικού χρόνου, έτσι μας οδηγήσατε η αγωνία να μετατραπεί σε υστερία. 

Τελικά ο Γολγοθάς έλαβε τέλος όταν τα παιδιά μας πηραν τηλέφωνο φτάνοντας στην Καβάλα και ακόμα περιμένουν τα λεωφορεία να τα πάνε στη Θεσσαλονίκη. Τότε μας είπαν για τις βόλτες πάνω από τη Θεσσαλονίκη,  μπας και φτιάξει ο καιρός (!!!!!) ,που φτάσανε τη μια ώρα και την τελική απόφαση για Καβάλα.

Συγχαρητήρια λοιπόν για την άριστη διαχείριση της πτήσης- κρίσης , παράδειγμα μελέτης προς αποφυγή για μια σοβαρή εταιρεία.

Αν δεν μπορούσατε ευθέως  να πείτε πάμε Καβάλα  , ας την αναβάλατε όπως η Ολυμπιακή. Κανείς δεν θέλει να ρισκάρει τη ζωή του παιδιού του γι αυτό και θα ήταν κατανοητό. Προτιμήσατε όμως τη διγλωσσία και το πρωτοφανές για αεροπορικό ταξίδι "πάμε και βλέπουμε ", λες και κουβαλάτε τσουβάλια.

Αγαπητοί κύριοι.

Οι εταιρείες του είδους σας , χτίζονται στη βάση της αξιοπιστίας που συμπορεύεται με την ύψιστη αρχή της ασφάλειας. Ούτε η τιμολογιακή πολιτική έρχεται  πρώτη ούτε κάτι άλλο. Αξιοπιστία και ασφάλεια. Η κυπριακή "Ηλιος" έπρεπε να σας έχει διδάξει!!

Έχω ταξιδέψει οικογενειακά αρκετές φορές μαζί σας, πιστεύοντας ότι διαθέτετε αυτά τα προσόντα , που μια αεροπορική εταιρεία δεν έχει το δικαίωμα να τα χάνει, γιατί το κόστος είναι ανθρώπινες ζωές.

Δυστυχώς αποδείξατε ότι δεν τα διαθέτετε.  Στο νομικό του πράγματος της ψυχικής οδύνης, θα σκεφτώ πώς και αν αξίζει να προχωρήσω,  αφού το κυριότερο είναι ότι το παιδί μου είναι καλά.

Στο επίπεδο της τιμής σας, brand name το λέτε εσείς, θα φροντίσω για τα δέοντα.

Εύχομαι να βάλετε μυαλό και να ψαχτείτε σε επιτελικό διευθυντικό επίπεδο, αποφεύγοντας αποδιοπομπαίους τράγους που προσπαθούσαν να μπαλώσουν τα δικά σας αμπάλωτα".

ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΎΦΑΛΟΣ 

ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΧΊΟΥ 

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΧΙΟΥ

Ειδήσεις σήμερα. Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Τα νέα της Χίου κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας. Γίνετε συνδρομητής της εφημερίδας «πολίτης» συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εδώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ