Αγορά

26/7/18 14:35

τελ. ενημ.: 26/7/18 14:38

Τα χιώτικα προϊόντα βρήκαν ηλεκτρονική στέγη

Ο Γιώργος Κωνσταντάκης, εμπνευστής του «House of Taste», εξηγεί στον «π» τους στόχους του εγχειρήματος του και την ιδέα γέννησης του.

Το «House of Taste» αποτελεί ένα φρέσκο ξεκίνημα στο χώρο προώθησης Ελληνικών ποιοτικών προϊόντων και ταυτόχρονα μια έξυπνη ιδέα, την οποία εμπνεύστηκε ο Γιώργος Κωνσταντάκης. Δεν ήταν  εύκολο εγχείρημα, όμως η εξέλιξη των χιακών προϊόντων τον έβαλε σε σκέψεις, αφού ολοένα και αυξάνονταν οι ποικιλίες και τα πρωτογενή σκευάσματα του νησιού μας. Έτσι προέκυψε το «House of Taste», το οποίο ήρθε για να μείνει, αφού ήδη το έχει αγκαλιάσει ο ελλαδικός χώρος και αργά, αλλά σταθερά, η Κύπρος και λοιπές ευρωπαϊκές χώρες.

Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία το «House of Taste» μέσα στο σύντομο χρονικό διάστημα λειτουργίας του έχει ξεπεράσει τις 95.000 επισκέψεις

Η εξέλιξη…

Ο Γιώργος διαθέτει σπουδές στον τομέα της πληροφορικής και μία μακροχρόνια εμπειρία στον τομέα των πωλήσεων σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών, καθώς και σε τραπεζικούς ομίλους. Το εγχείρημα δημιουργίας μίας ιστοσελίδας  και ηλεκτρονικού καταστήματος δεν ήταν κάτι εντελώς άγνωστο για εκείνον και την μέχρι πρότινος πορεία του. «Ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα, όπως είναι το «Ηouse of Τaste»,  δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί αποκλειστικά από ένα άτομο. Όλοι οι συνεργάτες μας είναι πλήρως καταρτισμένοι και κατέχουν πολυετή εμπειρία στο αντικείμενο τους.  Το ηλεκτρονικό μας  κατάστημα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται συνεχώς και αποτελείται από μια ομάδα ανθρώπων με μεράκι, όραμα και αγάπη για τα χιώτικα προϊόντα», τονίζει ο Γιώργος Κωνσταντάκης.

Οι 95.000 επισκέπτες του

Η έλλειψη σωστής προβολής, η ραγδαία αύξηση νέων Χιωτών στην παραγωγή και τον πρωτογενή τομέα, η λατρεία που τον διακατέχει για τη Χίο, ήταν κινητήριος δύναμη για την έναρξη του «Σπιτιού της Γεύσης».

«Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, το «House of Taste», μέσα στο σύντομο χρονικό διάστημα λειτουργίας του, έχει ξεπεράσει τις 95.000 επισκέψεις (πηγή: Google analytics) με έντονη παρουσία και στα social media. Τα χιώτικα προϊόντα έχουν ήδη ταξιδέψει σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και ήδη έχουν ξεκινήσει οι αποστολές εξωτερικό,  αλλά και στην Κύπρο. Θετικό για εμάς είναι οι σχεδόν καθημερινές κριτικές που λαμβάνουμε τόσο από πελάτες όσο και από φίλους. Αυτό μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια και να γινόμαστε μέρα με την μέρα καλύτεροι», εξηγεί ο ιδιοκτήτης του «House of Taste».

Οι παραγωγοί

Στην ιστοσελίδα υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, που χρειάζονται οι παραγωγοί για να γίνουν μέλη της μεγάλης, πια, ομάδας του House of Taste. Μέχρι στιγμής η ανταπόκριση είναι μεγάλη και πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν το δρόμο της μαζικής και επιτυχημένης προβολής.

Κάθε παραγωγός έχει τη δική του ξεχωριστή ενότητα σε έναν ιστοχώρο φιλικό προς τον χρήστη, με όλα τα στάνταρ που επιτάσσει η εποχή μας. «Οι βασικές μας αρχές βασίζονται στις άριστες διαπροσωπικές σχέσεις μας με τους παραγωγούς μας αλλά και με τους πελάτες μας. Θέλουμε οι παραγωγοί να μας βλέπουν ως συνεργάτες και όχι απλά ως έμπορους. Αξίζει να αναφέρουμε ότι για κάθε ένα προϊόν που φιλοξενείται , υπάρχει και ένα συγκεκριμένο πλάνο», εξηγεί ο Γιώργος. «Δεν είναι τυχαίο που τα Χιώτικα προϊόντα διακρίνονται σε κάθε διαγωνισμό που συμμετέχουν, με παράδειγμα την πολυβραβευμένη καραμέλα “dyo-dyo”  με τα 16 βραβεία του παραγωγού και πολύ καλού συνεργάτη μας  Δ. Κοκκινάκη».

Ο Γιώργος αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα νέου, που εξακολουθεί να πιστεύει στο νησί αυτό και κάθε άκουσμα περί νέου παραγωγού και ξεχωριστού χιώτικου προϊόντος του γεννάει χαμόγελο και αισιοδοξία, για την υγιή ανάπτυξη μας.

Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λέει ο σοφός λαός, και στο νησί μας όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι που ποντάρουν στη Χίο και αξιοποιούν τις ιδέες τους εδώ, υπάρχει όχι απλά ελπίδα, αλλά και θάρρος οραματισμού ενός καλύτερου μέλλοντος…  

 

 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση