27.11.2017 16:38

Τουλάχιστον το σύστημα ανταποκρίνεται

«Τη βρήκα τη λύση. Θα ενημερώνουμε τον «π» και σε μια μέρα θα λύνεται το πρόβλημα», μου είπε ο Γ.Τ., δημότης που είχε ενημερώσει για φραγμένα φρεάτια στην οδό Παπά Γκιάλη.

Η αντίληψη πες το στα Μέσα και θα λυθεί, όπως αντιλαμβάνεστε, μας ευνοεί, μας δίνει πόντους. Στοιχειοθετεί αυτό που ο κόσμος έχει περιγράψει ως «τέταρτη εξουσία». Προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι η ενδεδειγμένη οδός. Η δημοτική αρχή έχει επιχειρήσει το βασικότερο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Απεμπλέκει από το πρόβλημα την προσωπική επαφή, αυτό που ο καθένας μπορεί να εκλάβει ως εξυπηρέτηση. Το σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής των προβλημάτων και κυρίως η ικανότητα του Δήμου να ανταποκρίνεται σχετικά άμεσα, ακόμα και σε επίπεδο ενημέρωσης του δημότη που καταγράφει το πρόβλημα, είναι το φάρμακο για να υπερβούμε τη χρηστικότητα των Μέσων.

Σε κάθε περίπτωση, η ανταπόκριση της, έστω και μέσω δημοσιευμάτων, φανερώνει ανοιχτές κεραίες λήψης των σημάτων κι οφείλουμε να της το αναγνωρίσουμε.

 

Ειδήσεις σήμερα. Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Τα νέα της Χίου κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας. Γίνετε συνδρομητής της εφημερίδας «πολίτης» συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εδώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ