20.12.2017 12:45

Θα ξεστραβωθούμε;

ΥΣΤΕΡΑ ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΛΕΣΒΟΣ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ

Την ώρα που η τουριστική στρατηγική της Χίου παραλληλίζεται με τη «λογική του Βούδα», τα πάντα (με εξαίρεση τις ενέργειες προς Τουρκία) να προσμένουμε να μας έρθουν από μόνα τους, η ιδιωτική Λέσβος παραδίδει εκ νέου μάθημα αντίδρασης.

Με πρωτοβουλία του Φορέα Τουρισμού Μολύβου στο πλαίσιο των συναντήσεων ενημέρωσης και διαλόγου «Με ένα καφέ… δημιουργούμε», πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο η τρίτη κατά σειρά συνάντηση επαγγελματιών του τουρισμού από όλο το νησί, καθώς και εκπρόσωπων πολιτιστικών και γεωγραφικών φορέων τουρισμού από όλη τη Λέσβο.

Η συνάντηση, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «εμπρός», αφορούσε στο σχεδιασμό και στα επόμενα βήματα επικοινωνιακής στρατηγικής του δικτύου «Lesvos. The other Aegean», στην επανατοποθέτηση της Λέσβου στις τουριστικές αγορές και στις άμεσες και μεσοπρόθεσμες ενέργειες που πρέπει να γίνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, έγινε αναφορά και παρουσίαση των προνομίων που θα έχουν τα μέλη του δικτύου.

Μελέτη επικοινωνιακής στρατηγικής

Στο πρώτο μέρος της συνάντησης ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση της μελέτης της επικοινωνιακής στρατηγικής που αφορά στην ανάκαμψη της τουριστικής ανάπτυξης της Λέσβου μετά την προσφυγική κρίση. Ένα εργαλείο απαραίτητο για την τουριστική προβολή του νησιού και συγκεκριμένα για τις ενέργειες που πρέπει πραγματοποιηθούν στο επόμενο διάστημα. Η επίσημη παρουσίαση της μελέτης θα γίνει στο άμεσο μέλλον από την ομάδα του Αμερικάνικου Κολεγίου Θεσσαλονίκης, η οποία την εκπόνησε για λογαριασμό του Φορέα Τουρισμού Μολύβου.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος του Φορέα Νίκος Μόλβαλης αναφέρθηκε στο σχεδιασμό για την επανατοποθέτηση της Λέσβου στις τουριστικές αγορές, στην υλοποίηση των άμεσων και μεσοπρόθεσμων ενεργειών του δικτύου προς αυτή την κατεύθυνση, με βασικό στόχο της επικοινωνιακής στρατηγικής τη δημιουργία ενός σταθερού μηνύματος για να παροτρυνθούν οι ταξιδιώτες να επισκεφτούν και πάλι το νησί.

Έγινε ακόμη παρουσίαση των δράσεων του δικτύου για την επόμενη σεζόν, με άμεση ενέργεια μια στοχευμένη καμπάνια προβολής της Λέσβου επί πληρωμή (online διαφήμιση)  που θα ξεκινήσει άμεσα τις γιορτές στη γερμανική αγορά με σκοπό την ενίσχυση των νέων πτήσεων που ανακοινώθηκαν για το 2018. Με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει οικονομική στήριξη, η καμπάνια θα προσαρμοστεί και θα συνεχιστεί και σε άλλες τουριστικές αγορές από τις οποίες υπάρχουν απευθείας πτήσεις για τη Λέσβο.

 

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ