Κοινωνία

9/8/18 13:25

τελ. ενημ.: 9/8/18 14:34

Οι καταστηματάρχες έχουν λυμένα όλα τους τα προβλήματα και τώρα ασχολούνται με το επιπλέον δίωρο

Ο Μιχ. Κουμπιάς με ένα άκρως ρεαλιστικό κείμενο εξηγεί τους λόγους που το θέμα «Λευκή Νύχτα» έχει πάρει διαστάσεις μεγαλύτερες από όσο θα έπρεπε.

Όλα ξεκίνησαν από την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου, όταν ανέφεραν ότι τα καταστήματα την Παρασκευή 10 Αυγούστου θα πρέπει να παραμείνουν ανοικτά μέχρι τις 23:00 στο πλαίσιο εορτασμού των 100 χρόνων του Συλλόγου.

Ο Μιχάλης Κουμπιάς, με ένα κείμενο γροθιά στο στομάχι, άκρως ρεαλιστικό, εκφέρει την άποψη του σχετικά με τον ντόρο που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες στην μικροκοινωνία της αγοράς.

«Παρακολουθούσα προχθές την πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου να προσπαθεί να εξηγήσει, δεν ξέρω σε ποιους, ότι την Παρασκευή το βράδυ δεν θα είναι «Λευκή Νύχτα», αλλά Εορτασμός Επετείου των 100 χρόνων του Εμπορικού Συλλόγου. Κι όλα αυτά γίνονται για το τρομερό χρονικό διάστημα των 2 ωρών (!), από τις 21:00 έως τις 23:00, που σε άλλες περιοχές το αφήνουν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Αποτελεί πλέον κατάντια για τη Χίο μια χούφτα παρωχημένοι εργατοπατέρες οι οποίοι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία να προσπαθούν να χαλιναγωγήσουν την αγορά.

Όλοι η υπόλοιπη Ελλάδα είναι άραγε οπισθοδρομικοί και εμείς οι ανοιχτόμυαλοι;

Στους περισσότερους Νομούς της χώρας αναζητούν καθημερινά τρόπους για να τονωθούν οι αγορές λόγω κρίσης, ενώ εδώ πασχίζουν να την κρατήσουν κλειστή και νεκρή.

Τις 7 δηλωμένες Κυριακές που ανοίγουν τα καταστήματα, έγκαιρα ο λογιστής μας δηλώνει το προσωπικό που θα εργαστεί, λαμβάνοντας ο κάθε εργαζόμενος ή εργαζόμενη ότι ακριβώς δικαιούνται στην Επιθεώρηση Εργασίας. Παρόλο αυτά, μετά από καταγγελία τους, ο πρώτος πελάτης που μπαίνει στο κατάστημα μας τις ημέρες αυτές είναι ο Επόπτης εργασίας. Εάν αυτό δεν είναι τρομοκρατία, τότε τι είναι;

Θα πρέπει να γνωρίζουν αυτοί οι κύριοι ότι μπορούν να χαλιναγωγήσουν  τον Εμπορικό Σύλλογο, όχι όμως και τον Χιώτη καταναλωτή. Ποτέ.

Ο Χιώτης καταναλωτής μας τιμωρεί, αλλά εκείνοι δεν το βλέπουν. Είναι τιμωρία και δυσφορία να βλέπεις ότι η Χίος είναι από τις πρώτες περιοχές πανελλαδικά που οι καταναλωτές ψωνίζουν μέσω του διαδικτύου.

Τους λέει άραγε τίποτα ότι μεγάλη αλυσίδα ελληνική με αθλητικά είδη ψάχνει εναγωνίως στέγη στο νησί μας, γιατί η Χίος είναι πρώτη σε τζίρο πανελλαδικά στο πελατολόγιο της;

Αντί λοιπόν να σοβαρευτούμε και να ανασυνταχθούμε για να αντιμετωπίσουμε αυτή τη λαίλαπα που χρόνο με τον χρόνο γιγαντώνεται, εμείς καθόμαστε και τρώμε τις σάρκες μας για ένα δίωρο μιας προσφοράς στον καταναλωτή  όπως είναι η «λευκή νύχτα».

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας…»