2.2.2015 14:09

Μια εβδομάδα για να πάρει αριθμό πρωτοκόλλου!

ΑΠΟ ΤΙΣ 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΔΗΜΟΤΗΣ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΘΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ... ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν σκέφτονται δίκαια ίσως οι πολίτες, όταν έρχονται αντιμέτωποι με περιστατικά γραφειοκρατικής καθυστέρησης και κυρίως όταν αυτά αφορούν μια απλή και διαδικαστική διαδικασία, όπως η πρωτοκόλληση ενός εγγράφου.

Μέχρι στιγμής, παρά τις εξαγγελίες της δημοτικής αρχής ότι ο Δήμος οφείλει να στέκεται αρωγός σε σειρά θεμάτων που αφορούν στους δημότες, η καθημερινότητα έρχεται να επιβεβαιώσει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα.

Και δεν θα υπήρχε ανάγκη για μια εκτεταμένη εισαγωγή στο θέμα εάν το προφανές, δηλαδή η πρωτοκόλληση ενός εγγράφου, δεν απαιτούσε περισσότερο από μια εβδομάδα για να διεκπεραιωθεί!

Από τις 26/1 στην αναμονή

Ο δημότης (τα στοιχεία του οποίου υπάρχουν στη διάθεση του «π») επισκέφθηκε τη Διεύθυνση Πολεοδομίας στις 26 Ιανουαρίου για να πρωτοκολλήσει την παράδοση ενός εγγράφου. Παρόλα αυτά έφυγε χωρίς να κάνει τη δουλειά του, καθώς ο αρμόδιος υπάλληλος επικαλέστηκε φόρτο εργασίας και δεν πρωτοκόλλησε το έγγραφο. Του ζήτησε να ξαναπάει μια άλλη μέρα. Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και την Τρίτη και την Τετάρτη, οπότε και πάλι με την επίκληση του φόρτου εργασίας και την απουσία προσωπικού, ο δημότης αποχώρησε άπραγος. Το μόνο που κατάφερε να πετύχει ήταν να πάρει ένα έγγραφο από τον υπάλληλο ότι παρέλαβε το έγγραφο, χωρίς και πάλι την πρωτοκόλληση....

Έχει περάσει πλέον μία ολόκληρη εβδομάδα και ακόμη η πρωτοκόλληση δεν έχει επιτευχθεί! Προφανώς ο... φόρτος εργασίας είναι τέτοιος και τόσος, που, εφόσον εξεταστεί η ακρίβεια του περιστατικού από τους αρμόδιους θα πρέπει να προβληματίσει σοβαρά τη δημοτική αρχή για να λάβει τα μέτρα της.

Διαφορετικά, πνιγόμαστε ακόμη και για έναν αριθμό πρωτοκόλλου.

Αιτία ή αφορμή;

Δεν υπάρχουν πολλές λύσεις στο πρόβλημα που κατατέθηκε υπό μορφή παραπόνου στον «π». Ακόμη κι αν η δημοτική αρχή αιτιολογημένα δεν έχει βρει ακόμα το βηματισμό της, οι υπηρεσίες δεν δικαιολογούνται να εξυπηρετούν σε δόσεις τους πολίτες, επαναφέροντας τις απείρου κάλλους γραφειοκρατικές διαδικασίες της προηγούμενης 20ετίας. Αν κάτι τόσο απλό προκαλεί την αποστροφή του δημότη προς κάθε τι δημόσιο, τότε η δημοτική αρχή οφείλει να επανεξετάσει από μηδενική βάση τη δομή του Δήμου. Εάν δεν μπορεί να μπει ένα πρωτόκολλο, πως περιμένουμε θαύματα; 

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ