19/06/2017 - 17:50
Αρθρογράφος: PolitisChios

Τα φροντιστήρια «Πουκαμισάς» για την ιστορία και τα μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Τα θέματα της Ιστορίας Γενικής Παιδείας κάλυπταν μεγάλο μέρος της διδαχθείσης ύλης, ήταν σαφή και μετρίας δυσκολίας. Η Β' Ομάδα θεμάτων, ειδικότερα, αναφερόταν σε σύγχρονα ιστορικά γεγονότα για τα οποία οι υποψήφιοι μπορούσαν ενδεχομένως να αντλήσουν και από τις γενικότερες ιστορικές τους γνώσεις, ενώ τα κείμενα που δόθηκαν ήταν αρκετά εύληπτα, αλλά και ενδιαφέροντα. Συνεπώς, μάλλον διευκόλυναν τους υποψηφίους.

 

Τα θέματα των σημερινών εξετάσεων στο μάθημα των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας δεν παρουσίαζαν δυσκολίες ούτε είχαν συνδυαστικό χαρακτήρα. Ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης.

Πιο αναλυτικά:

Στο Θέμα Α τα σημεία θεωρίας, αλλά και οι ερωτήσεις Σωστού – Λάθους,  αφορούσαν  βασικά σημεία της ύλης και δεν προβλημάτισαν τους μαθητές.

Το Θέμα Β εξέταζε βασικές γνώσεις στο κεφάλαιο της Στατιστικής με εύκολες πράξεις στο Β1 υποερώτημα. Το Β2 υποερώτημα ίσως να δυσκόλεψε μερικούς υποψηφίους να φτάσουν στο τελικό αποτέλεσμα.

Το Θέμα Γ εξέταζε αποκλειστικά το κεφάλαιο του Διαφορικού Λογισμού με μια εύκολη συνάρτηση που δεν δημιούργησε προβλήματα στους υποψήφιους και υποερωτήματα κλασσικά και αναμενόμενα.

Τέλος, το Θέμα Δ εξέταζε το κεφάλαιο των πιθανοτήτων με το πρώτο υποερώτημα να είναι παρόμοιο με αυτό των περσινών θεμάτων στο οποίο ζητήθηκε ένα δεντροδιάγραμμα. Στο Δ2 και το Δ3α δεν υπήρχαν εκπλήξεις για τους υποψηφίους, με  εξαίρεση το Δ3β υποερώτημα, το οποίο προβλημάτισε αρκετούς οι οποίοι στοχεύουν σε μια άριστη επίδοση.

Εν κατακλείδι τα θέματα μπορούν να θεωρηθούν απλά και αναμενόμενα για έναν σωστά προετοιμασμένο υποψήφιο.