18/5/18 10:12

Πρόσκληση τοπικών παραγωγικών επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα σε διαδικασία διαβούλευσης για την ανάδειξη και επιλογή των 2 κλαδικών clusters μικρομεσαίων επιχειρήσεων στα πλαίσια του Έργου Go Brand (Interreg)

            

Πρόσκληση τοπικών παραγωγικών επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα σε διαδικασία διαβούλευσης για την ανάδειξη και επιλογή των 2 κλαδικών clusters μικρομεσαίων επιχειρήσεων στα πλαίσια του Έργου Go Brand (Interreg)

 

 

Καλούνται οι τοπικές παραγωγικές επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού τομέα  που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε κλαδικό cluster  στα πλαίσια του Έργου Go Brand στο οποίο συμμετέχει το Επιμελητήριο Χίου να προσέλθουν σε Συνάντηση Εργασίας την Τετάρτη 23 Μαΐου στις 14:00 στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου Χίου.

Βασικός στόχος και επιδίωξη του έργου Go Brand είναι η προώθηση και ανάδειξη του brand name  των προϊόντων ή/και υπηρεσιών της Χίου στους 2 βασικούς πυλώνες της τοπικής οικονομίας: τον αγροτοδιατροφικό κλάδο και τον τουριστικό κλάδο.

Τούτο θα επιτευχθεί  μέσω της δημιουργίας 2 clusters Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων , (πχ cluster τοπικών παραδοσιακών τροφίμων & cluster τοπικών ποτών) σε τομείς που συμπίπτουν με τις προτεραιότητες της έξυπνης εξειδίκευσης ανά συμμετέχουσα περιφέρεια (Προτεραιότητα Έξυπνης Εξειδίκευσης Βορείου Αιγαίου : αποτελεσματική ενσωμάτωση των τοπικών προϊόντων στο τοπικό τουριστικό προϊόν με σκοπό την αναβάθμιση, και ανανέωση του τελευταίου στις αγορές του εξωτερικού).

Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση ενός cluster εταιρειών στον κλάδο των τροφίμων και ποτών απαραίτητη προϋπόθεση συμμετοχής μιας Μικρομεσαίας Επιχείρησης αποτελεί να είναι πιστοποιημένη με κάποιο αναγνωρισμένο σύστημα πιστοποίησης (πχ HACCP  ή ISO) ή να δεσμευτεί ότι θα πιστοποιήσει τα προϊόντα της κατά την διάρκεια υλοποίησης του παρόντος έργου. Η συμμετοχή των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στα clusters θα είναι δωρεάν.

Οφέλη συμμετέχουσας επιχείρησης σε κλαδικό cluster :

Με την επιλογή και οριστικοποίηση των κλαδικών clusters ανά περιοχή θα υλοποιηθούν  (χωρίς κόστος) οι μελέτες branding  (κλαδικές μελέτες προώθησης-ενίσχυσης του brand name των επιλεγμένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών ) ενώ θα εκπονηθούν  εταιρικά videos .  Προβλέπονται τέλος, δράσεις διάχυσης των αποτελεσμάτων της κάθε μελέτης ανά περιοχή ενώ με την ολοκλήρωση των μελετών θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους και τα γραφεία ενημέρωσης στην περιοχή του κάθε δικαιούχου του Έργου (Λασίθι, την Κύπρο,  Δωδεκάνησα, Χίο,  Κυκλάδες) , όπου θα προβάλλονται και θα δίδονται πληροφορίες για τις κλαδικές μελέτες αλλά και την επιχειρηματικότητα γενικότερα στην διασυνοριακή περιοχή και στο εξωτερικό και θα προβάλλονται τα εταιρικά videos.